fredag 17 augusti 2007

Pappa Mickes 1:a inlägg...

Idag klev jag upp kl 06:05 för att bege mig till jobbet.
Wilda låg och jollrade och tittade en snabbis på mig, medans Maria såg lite halvdöd ut, men det är ju inte så konstigt, för Wilda har fått konstiga och helknäppa sovrutiner...HON SOVER NÄSTAN ALDRIG!!! puhhh..men man sover väl bara när man är trött.
Det kan ju också bero på att hon nu har 2 små sylvassa Drakulatänder i underkäken.

Men hon är lika underbar för det Min kära lilla Wilda!!
Och hennes mor är lika underbar hon som är hemma med Wilda hela dagarna när jag rymmer hemmet och beger mig till Emhart..

Idag kom även Wildas 2 storesystrar med tåget vid kl 16, så nu är vi storfamilj igen tills på Söndag när dom åter ska fara hem till Östersund...snyft!!

Nää Ni, nu ska jag gå upp till TV:n och umgås med min familj och se på Shreek och kanske ta mig en kopp kaffe, vem vet?

Ingen vet att jag sitter här nere och skriver på Bloggen..hihi...busigt va?

Får se när jag skriver igen, Ni får ha det så bra så länge ni som läser detta...Kram från mig.

3 kommentarer:

Syrran Emelie sa...

Hehe bra skrivit:) Saknar er jätte mycket. Ses snart. kram

Lotta sa...

Det är konstigt...Zelda är också inne i en "inte sova period" just nu. Hon sover ungefär en till en och en halv timme om dagen. Rätt så jobbigt men det går väl över det också som allt annat :-) Ha det bra!

Ingmarie sa...

Njut så mycket du kan!

Ha en underbar lördag o söndag!