måndag 6 augusti 2007

Söndan

Igår var Marie & Veronica här. Alltid lika roligt att ha brudarna på besök. Det känns verkligen helrätt att vi valde dom som faddra till Wilda. Inte nog med att dom är två helt underbara människor, två olikheter som kommer att vara grymt bra förebilder för Wilda.
Och nu får jag ju träffa mina vapendragare från gymnasiet lite oftare också nu när man har Wilda som dragplåster. =)





En av Maries uppgifter är att lära Wilda att spela piano. Det gäller att i tid börja öva och lyssna på fröken! Öva gjorde också Veronica & Marie... Dom hann båda med ett blöjbyte var och att mata. Kan vara bra att kunna i framtiden... ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Kommer sakna er alla tre!

Vi är också glada att ni valde oss, i och för sig inte så svårt val eftersom vi är magnifika!!!! : )

Åker till Malmö nu, men hör av mig då jag kommer hem nå!

Och jag kan lära Wilda att spela klarinett... och sjunga... AHAHA!

Puss på er!

Anonym sa...

Dito med föregående skrivare!
(förutom klarinetten)

Det är så kul att träffas och det känns mycket tråkigt att vi inte kommer att ses på ett tag, väx inte så mycket Wilda....

Efter en lång resa är jag nu hemma. Vi har också strålande väder, jag har varit till havet en sväng och badat, men det är så grymt långgrunt så när man väl badat och går in till stranden hinner man bli torr.

Vi hörs

Puss och kram Marie