onsdag 4 juli 2007

Lillörda´

Är det så här det känns att bli vuxen? Gatufestinvigning idag och här sitter jag ensam med en snorig unge, i en liten stuga i skogen. *S* Och jag saknar det inte ens!!!


Men nu har äntligen lilla pyret somnat om igen iallafall. Helt utslagen! Hon har det så besvärligt med nästäppa och slemmhosta. Jag tycker så synd om henne. Men det finns inte så mycket jag kan göra. Näsdroppar och snorsugen bara...
och det hatar hon!

Så det har inte blivit så mycket gjort idag heller. Wilda orkar inte så mycket ståhej och så är det väl bra om vi kan hålla oss inne och hemma och kurera oss till helgen. Då är det bröllop som gäller! :)
Ska byta storleken på min nyinköpta klänning på freda. Det kommer att bli kanon!


På eftermiddan bjöd mamma iallafall hem oss på midda. Men jag fick laga den själv. Hon handlade och jag lagade Enchiladas. MUMS! Det var länge sen...
Efter maten tog vi med gammfastra och kusin från Västerås på en guidad långpromenad runt Rännö. Wilda sov som en stock i vagnen.

Tyvärr vaknade hon på hemvägen och tyckte nog att hon sovit klart. Med ögon stora som tefatstirrade hon på mej hela vägen hem.Väl hemma var det full fart! Fniss och bus!

Näe.. Nu ska jag ta och baka en kaka. Får främmmande i morron förmidda och har absolut inget att bjuda på.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh va kul med en blogg! Ha det så bra! /kusin Annelie