torsdag 7 februari 2008

Back on track!

...men utan röst.
Japp, så åkte vi också dit. Influensan! Jag och Wilda har legat helt deckad sen kalset i söndas... Men nu är vi på fötter igen. Åtminstone i upprätt läge. Jag har fortfarande skitont i halsen och är näst intill utan röst. Men Wilda hon bestämde sig tydligen idag efter middasvilan att nu fick det vara nog! Från att ha varit som ett lakan i 4 dagar blev det plötsligt bara full fart igen. Till mitt stora förtret... Det har faktiskt varit skönt att hon också varit hängig annars hade jag nog inte orkat med. Så nu är det livat i stugan igen. I morron ska hon få följa men grann-Eva på promenad i allafall så hon kommer ut och får lite friskluft och se lite folk. Själv ska jag förska röja upp efter en veckas stilltje i hemmet. Snorpapper, skitiga kläder, nappflaskor, och halvdruckna tekoppar... Man hinner dra fram en hel del fast att man nätt och jämt klivit ur sängen tycker man.

4 kommentarer:

Annakarin sa...

Förstod nog att ni åkt dit när ni är så osynliga. Krya på er!
Kram från Grann faster

Anonym sa...

Krya på er allihopa!

Anonym sa...

Och grattis till Wilda i efterskott... =)

Erika sa...

Å,nej,blev ni så dåliga! Jag känner mig inte skyldig iaf. Hade det varit magsjuka hade jag tagit på mig skulden... ;-)
Krya på er. Kram!