onsdag 27 februari 2008

Jag förstår nu vad dom menade...

...när dom sa "ta vara på den här tiden"

Ja, då har man gjort 2 arbetsdagar då! Känns som väntat bra med jobbet. Värre äre med mitt hjärta. Äre så här det ska kännas VARJE dag när man börja jobba "på riktigt"? Känns som om jag inte hunnit träffa Wilda något alls dom här dagarna. Hon har varit så trött på eftermiddagarna när vi kommit hem från mormor och morfar att vi har gjort kväll på en gång. I dag började jag lite senare så då hann vi ju iallafall umgås lite på morronen. Men då jobbade jag ju sent i stället och hämtade henne inte förs efter sju och då äre bara natti natt sen... Tur i oturen att vi fått till kvälls/natt- rutinerna. Nu och hon sover jättebra i sin säng utan grin och i "lagom tid" För nu vill man ju att hon ska vara uppe länge och härja och sedan sova i min säng. :/ Men, men.. aldrig är man nöjd. ;)
Ser i alla fall ut som om jag kommer att få jobba en del framöver och det känns ju skönt med tanke på ekonomin. Dom dagar jag bara är hemma och pillar mej i naveln har jag ju inte en krona för, så nu gäller det att ligga i.

Inga kommentarer: