måndag 14 januari 2008

Nu är glada julen slut...

julegranen kastats ut.
Och så blev allt tomt och trist.
Jag skulle kunna ha julpyntat hela vintern ja. Åtminstone stjärnorna och sånt. Nu blev det ju helt mörkt och kalt här hemma. Åh! så shoppningsugen man blir. Men man har ju nätt och jämt råd att tänka tanken om nån "home make over" nu. Plånboken har gapat tomt i många veckor och ändå är det lååångt kvar tills det är dax för nån påfyllning där. Näe.. det är bara att rota fram nåt gammalt ut skåpen och damma av och ställa fram.


Idag har vi haft fullt upp hela dan. Efter frukost och snöskottning åkte vi och hälsa på Wildas senaste födda tremänning Thelma och hennes föräldrar. Hon hade redan hunnit bli 2½ månad. Tiden går så fort!Hon var så pigg, glad och söt så! Men vad stor våran Wilda blev i sällskapet. Jisses!!! Helt galet att dom är "lika gammal"! 07:or båda två. =)
(jag ska lägga ut bilder så får ni se)

Sen var det terminsstart på babysimmet. Det syntes att Wilda hade tjuvtränad under jullovet. Hon börjar bli som en fisk i vattnet. Det är skitkul att se va fort det går frammåt.


Lägger ut några badbilder från Paradisbadet från förra helgen.




4 kommentarer:

Erika sa...

Härliga bilder! Jag gillar Mickes pose där i vattnet. ;-)

Lotta sa...

Min plånbok är lika tom den också, skitjobbigt. Men vad duktiga ni är då som kommit er iväg till Thelma. Det är mer än vad jag lyckats med. Fina bilder!

Johanna sa...

ja paradisbadet var verkligen toppen! Det måste vi göra om! ;D vi får inför någon slags tradition av nått slag annars vet vi ju alla att det inte blir av ;D

Veronica sa...

Nä Maria, nu får du ta och blogga lite... glad att bohman flyttar hem antar jag...! eftersom det var så länge sen du bloggade så måste du även lägga ut bilder!! vad vill wilda ha i födelsadagspresent då??

pussa henne från mig!!