torsdag 3 januari 2008

God fortsättning!!!

Näe.. Jag hinner inte blogga på riktigt idag heller.... Tyvärr... Men den som väntar på något gott... =) Hela julhelgen tillbringade vi i Rännö. Sen i mellandagarna, när vi repat oss någorlunda från magsjukan åkte vi ner till Stockholm. Kom hem igår mitt på dan. Hade Wildas gudmödrar hemma på midda. Idag har jag och Wilda varit hos min farmor och hälsat på faster G-B som varit uppe en sväng från Västerås. Nu sitter jag och väntar på att min svägerska med familj ska komma inklampande snart. Dom har firat nyåret i Östersund och är nu på väg hemöver, ner till Stockholm igen. Mellanlandar här tills på lörda. Sönda, ska vi upp till Ö-vik och bada. Men sen gott folk är det varda igen!!! Då ska vi blogga och umgås!!!

KRAM,KRAM så länge!!!

Inga kommentarer: