lördag 5 januari 2008

Mitt barn kan gå!!!!

I går eftermidda satt jag, faster Cissi och kusin Kevin (alltså Wildas) inne på Wildas rum och lekte. Och så bara släppte hon och började traska omkring mellan sina saker som om han aldrig hade gjort annat. Helt galet! 11 månader och fyra dagar gammal. Kl 17 typ om man ska vara exakt. ;P Och då blir man ju en sån där fjantig mamma. Kom alla!!! Titta på mitt barn! Hon går! Men titta då! Slit er från tvn! Spring man ur husu! Hon går ju! Ett under har skett... *torkar en tår ur ögat* Och så förstår man inte hur alla andra kan vara så ointresserad av detta underverk. (Precis som om att jag har haft stående ovationer när andra ungar börjat knata...) Näe... En tönt har man gått blitt... Jag erkänner! ;)

Men nu gör hon inget annat än och går och går och går.... Stackarn kommer ju att ha träningsverk till veckan.

Och mitt i all iver kommer jag ju på att man måste ju fota första "långpromenaden" Leta, leta kameran, som fortfarande inte blivit uppackad efter Stockholmstrippen. "Card full",120 bilder på en vecka, bra jobbat. Ner till datorn, tömma kameran, upp igen. "Low battery" De var ju som förgjort!!! Men jag hann i allafall få nåt halvtaffligt kort...

1 kommentar:

Anonym sa...

Wow,vilken tjej! Heja Wilda! =) Kramar från oss!