måndag 7 januari 2008

1 år närmare 30...

Ja ha... Så var det avklarat! Den 28 födelsedagen... Lite ångestladdat i morse när jag vaknade. "Nu är man närmare 30 än 25..." Men så har man ju hunnit med en del sen man var 25 å... Då hade man lägenhetpå Storgatan, var singel och levde loppan på krogen.
Nu har man en karl och ett barn att älska. Ett hus och en gård att skotta. Största fritidintresset är familjen, städning, tvätt, leka med påsklämmor och bygga med klossar. Känns som om levnadsstandarnden är en annan... Men lyckligtvis har man bytt upp sig ändå måste jag säga.
JAG ÄLSKAR MITT LIV!!!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis idag igen Älskling, så jag är en "karl" iallafall..ler..Puss & kram...Love you!!

Lotta sa...

GRATTIS! Fasen, jag skulle ju ringa dig! Hoppas du hade en bra dag iaf och sååå gammal är du inte :-D Det är ju det här som är livet! Kram