fredag 14 mars 2008

SÅ ska det låta!

Är inte SÅ SKA DET LÅTA det bästa underhållningsprogrammet genom tiderna så säg!!!???
Wilda går i alla fall i mina fotspår och håller med. Hon blir helt galen när man drar på lite ljud och shakar lös. I dag kan det för visso bero på att hon var sockerspeedad... Hon var hur rolig som hellst! Tänk om en annan kunde gå igång så på några bitar choklad. =)

Dag 3 på dagis. Wilda börjar ge sig av på egna strapatser nu och bryr sig inte så mycke om ifall man är där eller inte. Vila ville hon därimot inte! Näe, hon hade hur roligt som hellst själv i dockvrån när dom andra vilade. Då fick hon ju ha alla saker för sig själv också. =)

Jag tog mej iallafall i kragen idag på em och var till läkarn med min hals. Så nu är jag bara 150:- fattigare och inte blev jag nå klokare... Eller friskare heller för den delen. Men har jag inte fått tillbaka rösten om 3-4 veckor så skulle jag höra av mig igen.
Men de var ju skönt att höra!!!
Om jag inte fått tillbaka rösten om en månad lär jag nog redan vara intagen på psyk! Det är skitjobbig att väsa hela tiden och ingen hör vad man säger. Jag har jättemånga viktiga telefonsamtal jag skulle ha ringt men de går ju inte, dom tror väl att nån driver med dom. Inte ens på VC kunde jag göra mej hörd. Nu har jag varit röstlös 5 veckor under en 6 veckors period... Det enda receptet jag fick var att jag absolut inte fick röka eller prata. Så jag lägger all min krut på att inte röka så kanske jag kan väsa lite i allafall. ;)

Inga kommentarer: