söndag 22 juni 2008

Mitt nya jobb!!!

Nu har jag berättat det för mina kollegor på Andersgården så nu är det väl officellt...
Mina kära Juniperskollegor har jag ju inte pratat med än då... Men jag tror ändå att dom är rätt inställda på att jag inte kommer tillbaka till Bosvedjan. Så det här kommer inte som en överraskning för dom skulle jag tro.


Månda den 18 augusti börjar jag jobba på Matfors skola. Det känns faktiskt jättebra!!! Nu vet jag vad som ska hända i höst och jag behöver inte fundera mer på de. Lite tråkigt att släppa Andersgården. Men nu är det som det är... Man måste se om sitt eget hus i första hand.


Jag var och pratade med rektorn i torsdags och visade mina betyg och jag fick besked på en gång. :D Jag skulle bara komma in några dagar innan och tjecka av vilken tid jag ska börja och så. Resten skulle hon fixa.




Här är min nya arbetsplats f.o.m i höst!

5 kommentarer:

Annelie sa...

Men grattis! Va roligt med jobbet... och skönt för dig att slippa sitta och åka till stan varje dag.

Anonym sa...

Grattis! =)

Anonym sa...

Va roligt! Grattis! =) Vi måste höras så jag får veta detaljer. Kram!

Anonym sa...

Hej!
Grattis grattis!
Men vad ska du gora dar? Resurs?
Eller ar det en sarskola med?

Kraaaam Veronica

Lotta sa...

Kul! Som sagt, vad ska du göra där? Elevassistent? Jag har ju varit där ett tag jag med. Det kanske blir lärarutbildning sen för dig då?