måndag 19 maj 2008

Tack så mycke trogna läsare!

Trots att jag är pinsamt dålig på att uppdatara mina läsare så verkar jag ändå ha en trogen skara som enträget går in och kollar i allafall. Det blir jag väldigt glad över att se. Ännu roligare vore det ju om dom som var inne peppade med små glada tillrop ibland. (endel gör det faktiskt)
Då kanske mitt bloggsug kommer tillbaka. =)

Statistik från bloggtoppen. Uppdatrat idag.

Antal unika besökare denna vecka
11
Sidladdningar denna vecka
19
Totalt antal sidladdningar av denna blogg
2,908
Totalt antal unika besökare hos denna blogg
1,994
Medel av antalet besökare / sidladdningar
58%
Totalt medel på unika besökare/sidladdningar
69%
Ut denna vecka
0
Totalt ut
4
Medeltal ut / totalt ut
0%

4 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka fina bilder, gud vad söt hon var på bilden från bröllopet...
a har ej svarat på min add än... om det nu var hon!

puss verran

Lotta sa...

Jag är en av dom som kollar varje dag, ibland flera gånger varje dag :-)

Anonym sa...

Jag kikar in ofta! Så roligt när det dyker upp ett nytt inlägg.
Ser fram emot vår kväll! =)
Kram!

Anonym sa...

nu var det längesedan en uppdatering här också ;)
vilka ord att komma från mig va :P hehe
men nu ses vi ju snart!
kram