måndag 10 september 2007

Extream home makeover!

Japp, så var ännu en äktenskapsprövning avklarad!
Tapetseringen!
Eller nu har det varit klart ett par dagar och nu njuter vi bara av resultatet. DET BLEV SÅÅÅ BRA! Hela helgen har vi tillbringat i Birsta för att hitta dom rätta assosiarena. Resten av huset ser ut som ett bombnedslag, men vardagsrummet är tipp topp. =)

Man känner nästan inte igen sig. Trodde i morse när jag gick upp för att se Nyhetsmorgon att jag kommit fel. Borta är vårat blåa tak, våra blåa väggar och våra röda soffor.


Wilda försöker styra upp kaoset med en dammsugning. (en mycket pedagogisk dammsugsdräning i dödläge har vi. Hon har ju varit livrädd för den tidigare)

...och städning, det blir man trött både av och på.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad fint det blev! Jag kanske får ta och komma och hälsa på nåt. Vi kommer nog inte med på babysången idag men kanske nästa tisdag. Det är lite mycket just nu. Jag hör av mig snart! Kram