torsdag 1 november 2007

Rapport...

..sent om siders. Men jag måste väl kanske tala om att allt gick bra i Hammarstrand under kurshelgen. Mina varor från Slöjddetalejer dök upp på Ica kl16 och vi skulle ju inte åkar förns kl 17 så det var ju lugnt! (hehe, jag var ett nervvrak fram till det att posten kom)

Vi hade jättetrevligt hela helgen och deltagarna verkade ju också nöjda. Lite tråkigt var det ju att Wilda blev dunderförkyld, IGEN!

Lite bilder på mina surt förvärvade ståltrådsalster. =)







7 kommentarer:

Erika sa...

Åhå,se där ja,finfina grejer ju! =D Skönt att det gick så bra. Det var väl det jag visste. Kram!

Anonym sa...

Men vilka fina saker! Skönt att det gick så bra:-) Jag har undrat. Det gick bra för mig med, men nästa gång vore det som sagt trevligt med lite kvinnligt sällskap också :-)

Fina Familjen sa...

Nemas problemas för dig det där ju! Snyggt jobbat!

Anonym sa...

Nu har ju du förresten julklapparna fixade också!

Anonym sa...

Men nu var det längesedan det stog nåt nytt på den här sidan du!

Anonym sa...

Jag längtar också efter en uppdatering!! =) Kram

Anonym sa...

det har vart lite dött här ett tag nu tycker ja ;D